phew.

att vara på lan och inte ha en egen dator med sig är inget och rekomendera om man ska vara där hela natten. jag satt & nörda x-box, crash bandicot nitro och det var inte speciellt roligt efter någon timme. gick väl och la mig vid en halv 3 eller nå. faktum är att jag har ingen aning om vad klockan var när jag la mig. de jag vet är att jag inte har sovit många timmar inatt. just nu så är pojkarna ner till ica & ska köpa någonting, så då passade jag på & sno en dator :M

vad som händer idag är nu största frågan. har för mig att vi kanske åker ner till göteborg eller nå så denhär veckan. vet inte riktigt om jag vill, men om man nu ska ha någonting och göra så är de nog lika bra. kanske bättre väder där också om man ska få hoppas riktigt mycke. hallsta suger mer än vanligt nu för tiden, och dehär sommarlovet har vart de mest dödaste jag vart med om. aja somsagt, göteborg eller inte de får jag väl se i slutet av veckan. en kryssning har vi iaf bestämt att vi ska på, så de ser jag framemot starkt mycke. de blir den första i livshistorien ( nej, jag vet. jag har aldrig vart på kryssning ) och jag har hört att de är galet kul. de enda som jag är skraj för, de är själva båten. har aldrig gillat färjor. hm, men är nästan säker på att de bara är jag som är töntig. hur stor chans äre igentligen att en såndär båt ska sjunka?

söndag idag alltså. ursh man bara hör hur trist de låter. söndag. sista dagen på veckan & hundra år tills nästa helg. nå, inte för att man gör så mycke mera saker på helgerna. men de är mer lyx med helg. aja, nu ska jag nog lägga mig i sängen igen. den ser så skön och inbjudande ut :)


vaknat nu, efter inte alls sådär jätte många timmars sömn. funderar på att kila hem snart och äta :)? just nu har jag de så himla tråkigt så jag skriver väl lite mer här. de är rätt skönt faktiskt att skriva ner sina tankar. tankar har jag gott om i huvet just nu. förstår inte. de är som ett trassel i huvet, ingenting vill som de ska. jag tänker alldeles för mycke. eller jag velar för mycke. vill så gärna att allt ska vara bra. men jag kan inte ljuga för mig själv. varför kan jag inte bara nöja mig? ska hela tiden söka ny perfektion. men saken är den att det finns inget som är helt perfekt. även om man vill de, så finns det inte. jag vill att dehär ska funka, men ändå tar de stopp någontans. jag trivs inte riktigt. för varje dag som går hittar jag något som jag stör mig på. varför är de så? jag tror att jag tappar hoppet om riktig kärlek. vet vad det är, men känns som om det inte finns där. som om jag aldrig kommer hitta. är de så att man bara har en kärlek, sen tar de slut? är de menat att varje människa bara ska få ha en kärlek så det räcker till alla? jag hoppas verkligen inte att de är så, för då är de kört för min del.

dedär med gammal kärlek rostar aldrig, undra om de är sant? även om man förnekar de själv? jag tror att man har en plats där inom sig, någonstans riktigt djupt ingrävd, den person som man en gång älskat. de kanske är de som dom menar med gammal kärlek rostar aldrig. ? ja, vad vet jag. somsagt det går alldeles för mycke tankar i mitt huvud just nu. faktiskt skulle de vara skönt att komma ut till stallet & ta en tur med mannet. de rensar en på alla tankar och känslor. och man blir oftast alltid på bra humör.

de är konstigt dedär hur ett djur kan påverka en så mycke. jag känner att de är skönt att ha någon & prata med, som varken kan säga emot eller som berättar de till någon annan. nu låter jag lite skitzo, men de är faktiskt så. 


hm, nu hoppas jag att jag fått ur mig en liten del av tankarna och funderingarna iaf. känns lite som de. känns också som om jag skulle kunna sitta här och skriva hela dagen. men jag tror inte att någon skulle orka läsa de. tror inte ens man orkar läsa såhär långt än.

aja, bli inte förvånade om jag skriver lite mer senare. troligtvis blir de nog så.

take care / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0