sanda

jag har tillbringat mina senaste dagar på sanda. såå skönt. trevligt sällskap & sol & bad är de bästa som finns just nu:)
jobbar på min bränna, liiiiite mer färg har jag fått iaf. inte sådär att de syns så mycke, men nu slipper man känna sig som ett spöke :M

igår var jag ute på nattäventyr.
åkte lite bil med rasmus, bullen & sebastian. haha de var en upplevelse.
va på skantzö också & träffa massa folk, trevlans :) där stod man i 110 år kändes de som, så halv 4 kom jag & sebastian innanför dörren (Y)
men sen när man väl skulle sova så gick de då inte.

ikväll vet jag inte riktigt som händer. de pratades om nå tältande, men får väl se hur vädret blir -.-
nu kommer de säkert bli en såndär regnperiod igen och de orkar jag verkligen inte med.
man blir så glad av solen,och man kan göra så mycke mera saker.

hm, som otur är så kan man inte bestämma över vädret.

jaja, nu ska jag ut & umgås lite, kan ju inte sitta här hela kvällen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0