sliten

ursh ja, sliten som en trasmatta är jag. har inte sovit sådär jätte mycke som jag igentligen skullle behöva göra. och inte blir de bättre av att man ligger och pratar och skrattar halva natten med mormor :M låg och kika på foton från när man var liten. haha shit så man såg ut. långt knallblondt hår och smal som en sticka. fulaste kläderna också :D jag skulle vilja ha sådär långt hår igen. ner till höfterna och tjockt. aja, nu ser man ut som en risbuske, men de är något man får leva med :M idag blev det och gå upp lite för tidigt för min smak. blev väckt 10 ungefär och var i princip helt död. åkte till lidingö och sola & bada. somna i solen två gånger så va helt groggy när jag vakna upp igen ;D massa getingar vare också så de va läskigt :( mja, va där i några timmar sen åkte vi hem till morbror och lillkusinen som bor på lidingö. ska grilla och så, trevligt trevligt :) jag måste också bara säga att shit vilka villor dom har här :O stora som vete tusan, fetaste lyxen. jaja, somsagt. nu väntar jag på att maten ska bli klar. är så sjukt hungrig! imorn vet jag ikke vad som händer faktiskt. blir nog att åka till någon strand igen tror jag. om de är fint väder de vill säga. annars blire väl stan eller nå. orkar inte med stockholm. de är för mycke folk för mig. nu tror jag nog att de är klart vilken sekund som helst, så nu ska jag pysa :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0