ÄGD!

haha bättre sent än aldrig,
köttfärs skulle äga jenny men de blev snarare tvärt om

k: behövs din pappa nu när robert stadelmann finns?
(jennys pappa är brandman, och robert är vaktmästare på våran skola.och han prata om hur han skulle släcka branden på skolan och blabla om de börja brinna)
j: vet inte.. behövs din pappa nu när robert stadelmann finns?
(hon syfta på att, behöver hans mamma köttfärs pappa nu när robert finns)
k: okej. jag måste medge att jag känner mig lite ägd där..

hahahahah, fyfan va jag garva när jag hörde de. så klockren ägning :D kanske inte lättaste för er att fatta förutom dom som fattar. men jag tycker de va kuliaf :M

Kommentarer
Postat av: JENNY

HAHAHAH DEN SATT SÅ JÄVLA FINT ;D

2008-11-10 @ 21:50:20
Postat av: JENNY

HAHAHAH DEN SATT SÅ JÄVLA FINT ;D

2008-11-10 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0