bambambidanbambambindandam

rubriken ska likna rihannas låt disturbia när hon sjunger ibörjan :M fråga mig inte varför jag kom på att skriva de, eller ens försöka men.

sitter och lyssnar på NRJ. kommer inte in på the voice, tror dom spärrat de eller nå -.- onödigt tycker jag.
har webbkunskap nu för övrigt. helt OK lektion faktiskt. ska börja på min andra uppgift nu som går ut på att planera ett radioprogram på en timme. kan ju inte vara så svårt? om man inte kommer på något speciellt så kan man ju lika gärna bara spela musik en timme aight? :D smart man är, jag vet :M

nu märker jag också att de står massa knasiga saker på whiteboarden. typ, alfakrull, luriga laxen, gädda, rofl, pussy-tivt aa sen ser jag inte vad resten står, mitt av allt dehär kladdet står våran uppgift som vi ska göra. charmigt ellerhur?
slutar om ungefär en halvtimme så denhär dagen har inte vart så rysligt seg iaf.

en helg att se fram emot har jag också. de är bästa nånsin. ordet helg är bästa nånsin!
min lilla kusin felix kommer på besök denna helg. så gör även mormor och morbror. när släkt kommer på besök så betyder de att jag kommer äta och äta och äta och bli strörre och större. inte bra de..
har bestämt att efter jul så ska jag börja tänka lite på vad jag äter, och hur mycket jag rör på mig. de får bli mitt nyårslöfte redan nu att jag ska tappalite hull :M måste ju redogöra sig till badsäsong 2009 (Y)

mja, om man kanske skulle ta och börja skriva någon gång? sluta skriva här på blogg och ta tag i arbetet?
jag kan inte riktigt, fingrarna bara glider över tangenterna :p de gör dom ofta nu för tiden. jag skriver och skriver. oftast om saker som är onödiga. men som man ändå känner för att skriva om.

men gerej nu amanda! nu håller jag på igen. de va ungefär 4 meningar sen som jag sa att jag skulle sluta skriva.
nu blev de plötsligt 5.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: JENNY

PUSSY-TIVIT HAHAHAHAHAHAHA :( FAAAAAAIL "webbkunskap" MEDIEKUNSKAP FAIL EEEEEEEH

2008-11-07 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0