blåser isbjörnar

smart. jag fucka upp texten så de gick inte och läsa i de gammla inlägget. så jag fick ta bort halva texten (Y)
imorse var de iaf iskallt och de blåste snöstorm för fulla muggar!
jag fick stå HELA vägen till västerås för att bussfan va full -.- dom två sista hållplatserna fick jag sitta (Y)

jag åkte med mitt egna tågkort idag också, och de kändes bra! jag har saknat de något så in i norden mycke (k)

just nu har jag datakunskap. och jag hatar de mer än vanligt just nu för vi har en uppgift om ergonomi som typ ingen fattar något av :M de är toppenbra!

idag ska jag ta mig till ramnäs också umgås med emil :) de va exakt en vecka sedan jag såg ungen. saknar honom litegrann faktiskt (a) <3


men nu hade jag tänkt och gå och lämna tillbaka mitt matkort som jag skaffa förra veckan, eftersom mitt andra var borta. hoppas jag bara inte behöver betala för de nya -.-


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0