check this hand cause I’m marvelous

medieproduktion har vi nu tror jag. jag tror eftersom jag aldrig lär mig ämnena vi ska göra en ny tidning och nu har jag i uppdrag att vara i feature gruppen. tror de kommer bli bra faktikst, vi har lite idéer om allt möjligt.

just nu har vi rast och efter rasten ska vi börja i photoshop och göra nån uppgift om ett CD-omslag. ingen är direkt positiv till de, så jag börjar antagligen med de nästa gång eller nå.
de är lite underligt, jag har inte börjat med en enda uppgift idag. utan jag gör allt nästa gång. låter kanske inte så bra, men de känns bäst och göra så nu för stunden.

vi får sluta tidigare idag också. en hel halvtimme!
de är lite surt med de hela för tåget går precis när vi slutar -.- så jag måste vänta en timme innan nästa tåg går. jag kan inte ta bussen heller eftersom jag ska till ramnäs.
aja, de är smällar man får ta :)

ett plus idag måste jag ge till bebo som hade med sig lussebullar även idag :D jag åt två denhär gången också (a)
tycker hon ska ha en dag i veckan då hon tar med sig fika :M hon sa faktiskt att hon skulle gört :D bästa nånsin!

föresten, har ni tänkt på att jag bara har engelska rubriker nu för tiden?
de är meningar tagna av mina favvolåtar just nu. där har ni mysteriet löst.

imorn äre torsdag redan. inte för att jag tycker att denhär veckan gått fort eller nå. men ändå, de är torsdag redan, sen är de fredag för er som inte visste ;) fredag betyder alltid glädje. helg är som rena lyckopillret.

mja, nu har jag väl inte så mycket och skriva för stunden.
de kommer säkert ett inlägg senare ikväll. om jag inte är allt för trött.

it´s too close for comfort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0