cleaning out my closet

lördag idag
gårdagen var väl lite blandad. har aldrig vart med om maken till dåligt humör. så jäkla sur & irriterad jag va!
jag lovar, jag va sur på allt som fanns på denna jord.
kom hem från skolan 5 och då vare bara och duscha och fixa sig lite.
gjorde ingenting efter de. kolla klart på min film death race. den va verkligen asgrym! var totalt inne i filmen hela tiden. jäkligt bra film faktiskt.
kika på en annan sen, eller inte hela men lite. stop or my will shoot. den var väl sådär. lite halvrolig :M
bark fråga om jag ville komma till kasper sen så jag drod dit. och långsamt började mitt humör bättra sig :)
kvällen va väl soft tycker jag. tack så mycke :)

mamma var arg på mig så jag fick sova på barks soffa :M helt ok faktiskt, somna som en gris :p

vakna typ halv 12 idag, sen låg jag mest och halvsov i typ en halvtimme.
har käkat frulle och sådära, och jag ska väl snart hem och fixa lite. vet inte riktigt om jag orkar komma hem till en arg mamma men.

idag då?
vad händer?
blir väl att umgås med folket?
jag antar de.

tror jag ska ta en tur ut med mannet också. ut i de fina vädret? :)

jaja, nu ska jag kila

lovely you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0