cp

jag hade värsta cpdrömmen inatt, om nå lådbilar som man fick blåmärken av och racing på josses gammla uppfart. haha, helt sjuk :D

denhär helgen har blivit lugn. precis som förra helgen. 
i fredags så var jag hos emil så länge som tågen tillät. tog sista tåget hem och sedan satt jag bara hemma och kika på film & så :) jag kollar ofta på film har jag kommit på :p 

lördags så vakna jag vid 11 halv 12. hjälpte mamma lite här hemma med stjärnor &ljusstakar och gud vet allt. de är ju första advent så då måste man tydligen göra julfint -.- inte för att de blev sådär jätte mycke gjort, så nu ser de ut som helvete här hemma (Y)
kika lite på skattkammarplaneten sen :D mest bra :M sen fixade jag mig lite & drog till bark. mest segt vare & jag trodde jag skulle dö av rastlöshet. mycke skratt blev de där på slutet, tommi är så jävla sjuk ibland :D
mja, jag drog väl hem vid 10 (Y)(Y)(Y) 
åt lite mat bara när jag kom hem sen la jag mig i sängen och kika klart på skattkammarplaneten. sen vart de svärdet i stenen, hah den är faktiskt lite rolig :D låg och garva för mig själv. en full emil ringde också mitt i filmen :p, han är på kryssning & hade tydligen tappat bort alla. jag vet inte vad, jag va så trött ;D
kika klart på svärdet, sen kolla jag på Johan glans filmen. SÅÅ KLOCKREN! låg och asgarva i sängen :D
mja, tror jag stängde av datorn vid 2 eller nå sen somna jag direkt. 

idag så vakna jag typ halv 1. alltså har jag bara vart vaken i en timme så jag har typ hunnit med att äta frukost och kika runt lite på internet. känns som om jag måste börja plugga på mediekunskap provet. eller om de är medieproduktion? ärsh same shit -.-
men känns som om de typ aldrig kommer hända att jag kommer plugga, sorligt nog. 
måste plugga matte också. de kanske kommer hända lite senare ikväll. 
ska byta om och åka ut till mannet snart hade jag tänkt. ska nog bygga lite hinder så vi kan skutta lite :) va ett tag sen. 

så himmla ovärt också, vi går i skolan på måndag sen på tisdagen har vi studiedag (Y) men jag ska nog inte klaga, en ledigdag sitter inte helt fel :M förra veckan fick man ju 2 :D bäääästa!

men ska väl börja göra något av denhär dagen nu. har egentligen inte lust med någonting, vädret suger så man orkar inte med någonting. vill helst bara att min film madagascar escape 2 africa ska bli klar sen lägga mig undertäcket och bara vara. inte göra nåååååååågonting på hela dagen. 

men de kommer nog aldrig hända.

pysss & kjaaam  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0