god i miss your lovely eyes

jag orkar väl skriva ett inlägg till då innan jag sover för idag. ja, jag vet vad ni tänker.. "åååh inte ett till värdelöst inlägg!" men de är så livet är. sorri guys ;)
mitt mellanslag är föresten mest cp.man får typ slå på de.

idag vart de emil och de va lika trevligt som alltid :) jag tycker så mycket om dig! <3
tog kvart över 8 tåget hem. var på gårn en halvtimme sen kom mamma och hämta.
jag har ätit broccolipaj så jag spyr snart. och ja! jag tycker om broccoli, big deal? sen har jag kikat på greys anatomy.

ligger i sängen nu och ögonen är tunga som bly.
dags och sova snart tycker jag.

tyra föresten. jag håller med dig till punkt och pricka. blir så irriterad! -.-

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0