har vi någon som sover?

denhär skoldagen har vart segast ever!
gick upp kvart över 7 imorse och ville inte lämna sängen. masa mig iaf upp och klädde på mig. leta efter en tofs i hundra år så jag hann inte äta frulle, så 3 mandariner fick bli det ist.
gick till bussen. den "nya, förbättrade och snabbare"bussen. bussen som ligger flera mil bort än annars. segtatt gå sådär tidigt påmorgonen. trodde jag hade bråttom också, så jag gick på rätt fort.

mötte svenne därborta, så vi satt och snacka hela vägen till v-ås.
kom till skolan i tid, en nyhet. vi skulle vara i "tomtens" klassrum och lyssna på nån Sara som jobbar med radio & tv.
satt där och lyssna ända fram till rasten, och jag lovar, de va de jobbigaste jag vart med om. var så sjuuukt trött. visste inte vad jag skulle göra. ögonen kunde knappt hålla sig uppe.
fick rast som tur var så då piggna man till en aning iaf. mata lungorna & sen gick vi in och satte oss igen och vänta tills nästa del skulle börja. la mig över 3 stolar och vilade ett tag, bästa nånsin!
del 2 började och jag hade bytit plats till en stol mot väggen. satt där och lyssna ett tag tills ögonen inte palla längre. blunda och luta mig mot väggen. preciiiis när jag var till att drömma någonting så hör jag långt bort hur Sara säger "oj! har vi någon som sover?" de va typ som ett slag på axeln eller nå, för jag blev så rädd när hon sa de, så jag satte mig käpprak och ba "nej jag är vaken!" aja, efter de så vart jag lite klarnare ia huvet iaf :M

lunch sen och jag var vrålhungrig. heelt ok mat faktiskt.
tog halv 1 bussen hem med mattematte. jag har blivit en riktig bussmänniska :M

nu har jag nyss ätit flingor. ska bara pusta lite sen ska jag byta om tilll ridkläder och åka ut till camaro.
vill ha de gjort så fort som möjligt.

senare vet jag inte vad som händer. får se vad klockan blir. en sak vet jag iaf, och de är att de blir sängen tidigt ikväll.

stay in focus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0