He can´t read my pokerface, no he can´t read my pokerface

vakna halv 7 imorse av att jag va eeextremt kissnödig. var så himmla tvungen att gå upp -.-
gick och la mig igen och vakna inte förns kvart över 8. toppen, missa bussen. tog de lite chill, käka frulle i lugn och ro sen gick jag till bussen liiiite för sent trodde jag så jag gick i 180 kändes de som. fick ändå stå och vänta i 5 min innan 9 bussen kom. de va mest skönt och sitta för sig själv och bara vakna till ordentligt.
kom till skolan lite efter halv 10 och hade engelska lektion som jag fortfarande har. vi ska skriva om en dålig dag som vi haft eller bara hitta på något. jag kommer inte på någon såndär jätte fail dag så jag hittar på nå eget. har typ inte kommit någonstans, de är så segt att skriva på engelska.
vi har rast just nu så jag passar på och skriva lite här.
slutar tidigt idag egentligen, efter lunch. men jag ska ju va kvar och jobba lite matte. bråk & förkortningar <3<3<3<3<3 jag tror de är förkortningar iaf..? får väl se när jag kommer hem.

har camaro idag också, så får väl se vad jag hittar på med honom. känner för att ta en tur ut men han är ju så jäkla töntig dendär pricken, och så kommer de säkert hinna bli mörkt -.-

igår så var jag på gårn. jag orkade inte gå hem så jag spendera min tid där. ursh va jag va hyper! kunde inte vara still en sekund, härja hela tiden och var allmänt dryg. trots att jag hade sån huvudvärk så gick de inte och vara still.
klockan 9 så gick jag & alicia hem till pappa. jag höll på och glömma min käraste dator på gårn också, men som tur var så kom jag på de efter att vi gått en liten bit hem.

när jag kom hem så åt jag lite sen la jag mig i solariet. jag somna också för den delen så nu är jag helt rosa (k)
har inge smink hos pappa heller eftersom jag var för lat för att hämta de hos mamma. så man kan ju inte täcka över de rosa heller, så nu känner jag mig så vacker så.

snart äre lunch också men jag känner att jag inte hunnit blivit så hungrig än sen frullen.
men om jag känner efter riktigt mycke sen så kanske jag hinner bli liiite hungrig. de är spagetti och köttfärssås så de lockar inte sådär jätte mycket att bli hungrig. jag är inte så förtjust i skolans spagetti :(

nu ska jag nog fortsätta skriva på engelskan.

later!

breathing your love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0