hej&hå lunka på

min eftermiddag gick åt att bära massa bommar och hinderstöd till min egna bana. jag lovar, domdär bommarna kanske verkar lätta i början, men efter några vändor fram och tillbaka så blir de himmla slitsamt!

mja, jag & mannet skuttade över hindrena som jag byggt upp. han var väl lite lagom pigg på´t. jag va så smart så jag trodde hästen kunde stå själv i några sekunder när jag hade tagit in honom i ridhuset jag skulle bara hämta en pall som stog 2 meter bort sen när jag tittar tillbaka så är hästen helt plötsligt i andra änden av ridhuset (Y) han va sglad över att få springa helt själv i de stora ridhuset. jag därimot blev livrädd över att han skulle trassla in sig i tyglarna. för i den farten han sprang skulle han garanterat ha slagit ihjäl sig. BRAVO AMANDA, DÖDA HÄSTEN GÖÖÖÖÖR DE (Y)
fick iaf tag i honom efter lite spring och skrik. han trassla in sig i ett hörn så du kunde jag ta honom. annars om han inte hade gjort de så hade jag nog sprungit där än.

sitter hemma hos pappa nu. har solat & duschat så nu är jag snart klar för att sova :M
skolan imorn känns inte allt för jobbig faktiskt! jag har ju vart ledig nu ett tag så de ska bara bli skönt.
vi är ju lediga på tisdag också, så en måndag ska man klara av. känns inge bra och missa mattestugan på tisdagen, för den skulle jag VERKLIGEN ha behövat. har ju matteprov denhär veckan. OCH mediekunskap (k)

jaja, imorn blir de och umgås med emil :) <3

ska nog sova nu,

g-night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0