I dont care if you would die

så starkt som i min rubrik tycker jag om dreamweaver! ja skulle inte bry mig om de dog, jag skulle absolut inte gå på dens begravning! DÖ, DÖ, DÖÖÖ!
någon som känner som jag?

tagit en paus från helvetet nu. avreagerar mig lite i blogg (k)
sitter och lyssnar på webbradio. byter mellan NRJ & the voice stup i kvarten. om de är en dålig låt på den ena så är de bara och byta :M

jisses va trött jag var imorse! helt lost.
vakna av mig själv klockan 7. men sov ändå i 10 min till. Låg i sängen och glodde och tänkte i 5 min ungefär, sen kände jag att jag var tvungen och gå upp.
bussresan va jobbig den också. ögonen ville inte hålla sig uppe som dom skulle.

vi har nog rast nu så de blir min räddning.
hungrig som en varg är jag också. blev ingen frulle imorse :(

Can you let go baby please stay away

Kommentarer
Postat av: JENNY

dreamweaver i min röv lotta med

2008-11-13 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0