it´s living in all of us

tjoba
sitter i sängen med datan i knäet och lyssnar på camp rock låtar <3<3
har nyss ätit äckliga makaroner och nå annat grejs, såndär färdig låda som man värmer 5 minuter i mikron och som alltid smakar bajs och som aldrig ser lika god ut som den gör på framsidan av förpackningen (Y) ni vet sånt?
skolan today har vart helt ok tror jag?
blir bara trött på mina betygsamtal. 
jag har skaffat mig ett nytt matkort också. halleluljah! känns bra med ett eget litet matiskort igen :)
lovar nu guys, inget mer tiggande om eran mat (a) 

vi haft snöbollskrig idag eftersom de snöööööööööööa! -.-
de är inge kul med snöbollskrig :( jag har inge sikte för 5 öre, jag träffar aldrig den jag siktar på och de är alltid jag som blir nerprejad i marken och får kläderna och ansiktet fullt med blöt kall snö :(

fast ifs så var de rätt chill idag för jag fick nästan vara ifred :M
bara jens & sebbe som va dumma och skulle ha ner mig på marken :(

imorgon är de torsdag.
då ska jag till mannet och ta hand om honom :)
stackarn hade typ kolik här om dagen. eller de var påväg, men de bröt aldrig ut som tur var. plutten då, inte bli sjuk :(
fast mamma hade gått med honom idag, och då var han bara bus :)

nja, nu ska jag nog kika klart på min film som jag redan sett en gång, bankok dangerous sen ska jagkolla på älskade camp rock (L)

a freak like me, just need infinity


jag blir så trött! trött på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0