late at night

nå, inte för att de är så, men som vanligt första rubriken som ploppar upp i huvet som jag tar :M

denhär kvällen har jag ätit middag med familjen & lite släkt.
moffat i min onyttiga saker också så nu har jag dåligt samvete.. typiskt..
jag & alicia var ute en sväng också. jag kunde verkligen inte bara sitta inne. de är ju tvärvarmt här hemma!
träffade bark & lite folk. hm de är konstigt dedär. jag skriver alltid bark. vet inte varför, kan ju lixom bara skriva folk. men de känns som om att när jag skriver bark, så vet man på ett ungefär vilket folk de är.
vi stod och snacka lite sen gick vi en sväng, sen gick alla hem åt något håll.

nu har jag borstat tänderna och bytt om till pyamas. tvättat bort mitt gammla gårdagens smink har jag också gjort.
ligger i sängen nu och jag & mamma ska kika på mamma mia filmen.

imorn blir ut till mannet. de va ett tag sen jag var där känns de som.
får väl se om jag tar ut honom på en sväng eller nå. de blir ju så fort mörkt ute, och då äre bara läskigt och vara ute.

aja, nu äre filmtime iaf.

hörs imorgon.

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0