loved by all cause you got that ass

okej, jag drar igenom helgen lite snabbt nura.

fredag: skolan som vanligt, seg skoldag.
mamma hämta mig vid tåget sen åkte vi direkt till mannet. dressyra lite och han va duktig :)
åkte hem & duscha och fixa mig snabbt sen var de party :) de va trevligt värre för de mesta. de va lite saker som händer där emellan som jag vart lite förbannad & ledsen över. men jag återhämtade mig:M

lördag: hm. mådde väl inte sådär great precis. huvudet hade ont och jag skaka som en 90 åring. hungrig & törstig var jag stup i kvarten också. men de är sånna dagar man får ta :M
tog halv 5 tåget till ramnäs & emil :) han hade också en sån dag så vi dega bara hela kvällen :) myspys <3 jag hade pepparkakor och då var min kväll fullbordad. amanda hjärta pepparkakor (k)

söndag: vakna först kvart över 9 men då var jag på tok för trött! så jag somna om och vakna halv 11 då emil också hade vaknat :) mja, vi tog de bara lurre & sådära. DE SNÖA FÖRESTEN IDAG! :O trodde jag skulle dö :(
mamma kom och hämtade mig vidkvart över 3 så åkte jag hem & käka lite sen till träningen.
mannet va BÄST idag! han va mest skitzo ibörjan och gjorde inte riktigt som jag ville. han tyckte nog att de va lite jobbigt. men sista rundan som vi tog va super! inget fel alls :)
nu har angelica nyss färgat håret på mig. EFTERLÄNGTAT!
ska äta lite hemmagjord pizza nu (k)

imorn äre skola igen (N)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0