min bäbis!

jag har fått tillbaka min dator!!
fast jag måste snart lämna tillbaka den till matt :(
den dumma HPreparatören hade inte fått in rätt grejer så den ska fixas imorn ist..
har setat på dumma cp lånedatorn hela dagen, den suger! hakar upp sig för minsta lilla och jag vet inte vad.
vill verkligen inte ha den imorn!
jag har hållt på med dreamweaver så gott som de går, men de är helt cp -.- allt jag sparar gårinte och få fram. men när jag går in på en annan hårddisk så funkar de prima? får hoppas att lotta godkänner mig på de iaf, även om de är fel mapp..

jag får iaf göra matteprovet när jag vill, så jag ska INTE göra de på fredag.
tror jag tar ledigt nu dom här resursdagarna. orkar verkligen inte. eller, jag kanske kommer imorn och jobbar lite matte? ska ju ha utveckligssamtal också (Y)
jag maila monie nyss och fråga, så jag hoppas verkligen att jag får va hemma!

tar halv 3 bussen hem, sen är de direkt till camaro. orkar egentligen inte, men vad ska man göra?

tänk va skönt om jag får va ledig nu i 3 dagar, plus helgen! de blir ju bästa nånsin!
men bara för att jag vill vara ledig så kommer jag säkert inte få de. lotta kommer inte godkänna min uppgift och monie kommer säkert säga att jag måste vara här och jobba. jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!
gud va jag tjatar, men ofta inte ni skulle vilja vara ledig 3 dagar från skolan? vem vill inte lixom? :D

mja, jag ska väl kanske ta och skriva lite på min engelska uppgift nu så den blir klar någongång. ursh va mycke jag har och göra! :(

pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0