now you're standing alone wonder why did you fail

trött är bara förnamnet. jag ser knappt vad jag skriver på skärmen (Y)
tog mig en liten sovmorron idag. hade ställt klockan på 20 i 7, men sen ställde jag om den till 10 över ist. när klockan ringde då så såg jag i princip ingenting och va astrött så jag somna om till 10 över 8 :M
hade jätte svårt för att somna igår, och när jag väl gjorde de så vakna jag stup i kvarten och va törstig -.-
aja, läste iaf halva min andra bok som jag har börjat på (Y)

ett stort plus till mig föresten! jag har lyckats slarva bort mitt matkort, mitt tågkort och mitt bibliotekskort! blir såglad på mig själv. ett diplom eller en medalj är jag värd! (k)

just nu håller jag på att söka fakta om ett företag som jag aldrig hört talas om. de går inte så bra :p

skaväl fortsätta nu. har typ inte gjort något alls för gruppen, som vanligt. nångång måste man ju hjälpa till :D

can´t read my, can´t read my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0