ohyeah

min dreamweaver uppgift var okej och monie tyckte att jag skulle jobba en dag med matte iaf i skolan, så jag tar nog de på fredag tror jag, har inte riktigt bestämt mig. annars tar jag de på torsdan fååår se :D glaa är jag iaf :M
emil sover här imorn också så de blir kanon (Y)
hoppas jag får tillbaka datan imorn bara. ska kika efter mitt utvecklingstördsamtal om den är klar :)

blev camarotråkis idag. lunka bara runt i ridhuset lite, barbacka. trögare häst får man ju leta länge efter.

kom typ nyss hem, ska färga håret snart. sist jag färga så tog de inte riktigt, så får hoppas på bättre resultat denhär gången.

imorn äre somsagt chill utan skola (k) utvecklingstördsamtal, maby en sväng på stan med mami sen emil :) toppen om ni frågar mig (Y)

nu ska jag dra på musik för fullt, sen lägga i fägen så de blir klart någongång.

tjao!

anytime you need love baby, i´m on your side <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0