pluggheeeest

jani, jag sitter i skolan just nu borta i 3:ornas avdelning. jag vill verkligen inte hålla till här sen när jag går i 3:an. mobbat och miljarder mil bort från resten av skolan (Y)
sitter iaf och jobbar matte inför provet. de känns väl sådär. bättre faktiskt än vad de brukar göra när jag jobbar med bråk.
skönt att de är sista dagen på veckan kan jag ju få berätta. får en extra långhelg och de är inte fyskam.

färga håret igår, blev väl bra tror jag. har inte riktigt sätt de än i dagsljus, men de mesta av utväxten lär ju va borta. de va ett stort hål i min handske som jag använde när jag färga, och de såg jag efter halvafärgningen så då va handen redan helt brun (k) vackert är de kan jag berätta. går ju inte bort heller på ett tag!

idag somsagt så har jag samtal, och jag vet inte vart någonstans på denhär skolan. allt är helt cp, jag & jennsan har virrat runt först på morgonen och letat efter rätt klassrum, sen nu har vi virrat efter mitt rum där samtalet ska vara. inte de lättaste! lärarna säger en sak, lapparna säger en annan sak. jag tror nog att våran skola gillar att komplicera saker och ting -.-

ska väl fortsätta jobba på nu så jag kan. de kan ju alltid vara en lättnad.

puss på matematik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0