R.I.P

r.i.p min bäbis för ett tag :(
den står inne hos matt, kvar i skolan helt själv :(
det kommer en HP reparatör imorn och ska fixa den förhoppningsvis! hoppas!
kändes ensamt idag sista timmen på naturkunskapen..

ja jennsan jag zzsser att de zzsnöööööar!! (k)

mja, skoldagen idag har vart heeelt ok har jag för mig. allt förutom minn käraste dator då..
vi fick våra papper för om vi har rest och sådana saker i olika ämnen, frånvaro, betyg och sådana saker. jag har bara ett omprov i matte och sen lite webbdesign som jag hade tänkt och kirra klart imorn :M sen ska jag fråga om jag kan få göra provet nästa vecka. och om allt går vägen så får jag vara ledig onsdag, torsdag OCH fredag! :D iiiih! har bara ett utvecklingsamtal på onsdag men skit samma :M

åkte till emil efter skolan :)
tog de bara chill och sisådära. så skönt att träffa pojken igen :) ville inte åka därifrån :( <3
på vägen till tåget så blev vi som 5-åringar eller nått :D snön gör en så glad så vi sprang där på vägen och gled på isen :M myspys :)<3 min kondition kanske inte är lika mysig men what ever :)

imorn blire skolan & mattestuga igeeeen -.- hurraaaay! amanda & bråk en eftermiddag kan inte sitta fel (k)
ska till camaro också sen blir de nog bara hemma i think :)

nu ska jag käka lite, sen äre sängdags.

puss godnatt / a.

emil gör mig glaad :) tycker om dig oerhört! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0