segt

kul att vi får sluta nu och att bussen gick för 10 min sen -.-
nu får man sitta och vänta i 100 år på halv 5 bussen (Y) ba ääälskart!
blir nog gårn när jag kommer till hallsta. vara lite social med folket där. mja, de vissa iaf :)
är lite smått hungrig faktiskt.. de va kalops till lunch. de va inge gott :( eller de gick väl i men jag ska ju vara så jäkla petig, och de va massa fett & brosk och grejer +o(
åt 3 mackor också, så jag va asmätt efter lunchen, men nu när jag tänker på de så är jag jätte hungrig!

måste hem till mamma också och packa saker -.- ska ju va hos pappa nu ett tag.
orkar inte med och gå ända till nibble. fast jag tror inte jag har nå kläder eller nå hos pappa, så jag får väl vackert gå ändå.. om mamma känner sig snäll så kanske hon kan skjutsa (a)

kul också att jag fick IG på mitt första matteprov också.
nu blire omprov, så jag måste jobba litet tag efter skolan på tisdagar (N) inte roligt alltså!

ont i huvet har jag också, nu när jag känner efter riktigt ordentligt. fy va jag klagar!
lika bra och sluta innan de smittar av sig.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0