so go fuck yourself you bitch cause you're the glitch

fredag. underbar fredag.
vädret suger men det är ändå fredag.

vi har mediekunskap just nu, vi har kikat på en serie som handlar om tv. de va väl rätt interessant, men lite segt.
vi har rast nu och den vart längre än vanligt :M

imorse var jag oändligt trött när jag vakna. men jag pallra mig duktigt upp och fixade mig.
jennsan tvivla på mig imorse och skicka sms om att hon hade en stark känsla av att jag skulle stanna hemma idag,eller åtminstonde försova mig. men där hade hon feeeel!
jag läste ut min ena bok på bussen. den va faktiskt bra. även om texten va stor som ett hus och boken inte var sådär jätte tjock precis.

matten imorse va hemsk. eller nja, inte hemsk. men jag har blivit fett seg inom matten. jag fattar ingenting nu för tiden. jag ligger inte ens på G nivå just nu. de är toppen amanda!
jag & jennsan ska börja gå till mattestugan på tisdagar efter skolan för att vi ska plugga lite mer. plugghestar. nej men, jag har matteprov nästa fredag som jag måste plugga till. och så har jag mitt omprov veckan efter -.-de är mycke just nu.

de va asgod mat idag också. jag hämtade tillochmed om! de har aldrig hänt.

tar tåget hem idag, vilket va länge sen. mamma hämtar mig vid tåget och så åker vi direkt till mannet.
ikväll så kanske jag har nå planer iaf, får väla se :)

mja, jag har väl inte så mycket mer och skriva nu. de känns som om mina blogginlägg är ganska enformiga just nu. men jag skriver egentligen för mig själv. de är roligt och ha gammla inlägg som man kan läsa senare och minnas tillbaka :)

I made this song but its for me

Everything i said to you is true, mark my words <3

Kommentarer
Postat av: jennnnsan

jag FAILADE imorse du är bäst:D

hahahahhhahaahhaa vi är plugghästar yeah right !:D "måste ju ta hjälp av mattematte ;D" HAHAHHAAHHAAHAHA STÖRSTA SKÄMTET! och föresten du hämta visste om en gång åt mig när jag glömt matkortet ;) hahaha <3

2008-11-14 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0