som lovat

kommer ett inlägg nu som jag lovade igår.
har rätt mycke att skriva av mig nu så ni får stå ut :M
och om de kommer ett "sidan kan inte visas" efter jag skrivit dehär inlägget så tar jag självmord.

jahapp, tillbaka i skolan nu efter ett höstlov.
känns väl inte sådär jätte pepp och roligt direkt. men vaaaaaadh ska man göra?
vi har "APU" vecka, så de är inte så farligt. idag har vi lyssnat på en genomgång om hur man ska hantera sin kommande prao och sådanasaker. jag som för övrigt var trött när jag väl satt mig på stolen, lyssna bara med ett öra. de är typiskt mig. lyssnar aldrig riktigt som jag ska när jag måste.
efter de så vart vi indelade i grupper. jag är mycket nöjd med min grupp :M
jag gjorde väl inte direkt sådär jätte mycket ska jag erkänna. var mer någon annanstans än där jag skulle vara. även de är en typisk sak för mig.
maten bestod av korvstroganof o+( äckelpäckel! om ni frågar mig. men ändå på nått konstigt vis så vart jag mätt som en tok. på lunchen gick vi en liiiiten sväng på stan. mattematte ville in på intersport, så jag & tyrisen fick snällt följamed.

nu på eftermiddan så ska vi skriva CV. de går väl sådär halvbra. jag har ifs inte ens kommit halvvägs. men aja what ever :M vi har rast snart, om 20 min närmare bestämt. sen är de bara en timme ungefär tills vi slutar (k)

då blir de en tripp till ramnäs a.k.a inavlingsstaden by soldat & barken. jag kallar de iaf för ramnäs, eller raksträckans hemstad :M

jaha. kanske ska berätta lite om mitt lov sådär snabbt. jag är värdelös på att komma ihåg vad jag gjort och när jag gjort de, men jag ska göra ett försök.

helgen till lovet var bara chill har jag för mig. jag städade och fixade hemma. låg i soffan med datorn i knäet :) hade de allmänt mys. själva lovveckan umgicks jag med folket och parta lite. eller de var aldrig planerat för min del med party. men de blev somsagt lite smått hit & dit.
helgen som var nu var väl både rolig, läskig, sliten & trevlig eller nå sånt :p
fredagen så hade jag lite folk hos mig och vi hade roligt ända in på nattkvisten. just då tänkte man inte direkt på vad man gjorde och vad man spillde och vart man ställde saker och ting. men de va en sak mamma tänkte på dagen efter när hon kom från jobbet (a)
så när jag väl klivit ur sängen, som var vid halv 6, så åkte jag hem till mami och städade. de va geggamoja öööverallt. klibb & klabb och blä. men mamma var iaf nöjd med att jag städa bort allt.

kvällen bestod av film & mys (a) <3

söndagen så var jag tvungen och gå upp 11 -.- de var jobbigt även om de inte var sådär jäääättte tidigt. fixa mig eftersom lite av släkten skulle komma och fira alicia som fyllde år.
vid halv 2 kom alla och då var de att tjocka med tårta och allt som kan göra en illamående. jag var iaf illamående när jag var klar.

morfar skjutsade mig till HSK lokalen där jag mötte mattematte, jesper, bark & björnen. vi spela in våran dans som var till idrotten. så jäkla fail egentligen :D men den ger mig ett gott skratt :M
var inte där så länge eftersom vi tränat på dendär dansen 100 gånger förut.

mamma kom och hämta mig så skjutsa hon ut mig till stallet för att jag skulle ha träning med mannet.
de var mycke markarbete idag, och jag kände att han verkligen behövde de. han vart faktiskt rätt fin där på slutet. även om jag råka "trycka hål" i magen på honom (a)

åkte hem och till min stora lycka så fick jag beställa pizza (L)(L)(L) inte för att jag då orkade sådär jätte mycke men de är en annan sak :M åt upp sen var de raka vägen ner på nedervåningen och lägga sig i solariet. som jag sa igår så höll på precis på och somna när de pep att de var klart redan. gick upp och tog mig en dusch sen satt jag vid datornett tag.
stängde av vid 11 och trodde på seriöst allvar att jag skulle kunna somna. men ooooh va fel jag hade.
låg en timme och försökte tvinga mig till sömns, men när de inte gick så bestämde jag mig att börja läsa min bok som jag lånat. läste tillochmed halva och var fortfarande inte trött. då gick jag upp och tog lite fil och puffar.
efter de så kunde jag äntligen somna. sov inte sådär jätte bra för jag vakna typ 100 ggr emellan, men vid halv 4 så sov jag tills klockan ringde. eller nej! jag vakna INNAN klockan. gick upp kvart i 7 och fixa mig.
gick lite försent till tåget så jag fick gå i 180. jobbigt!
hann med tåget iaf och nu sitter jag här. i skolan. nyss haft rast och ska väl skriva klart mitt CV.

imorn äre tisdag. de är camaro dag.

pusssss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0