Someone to love with my life in their hands

jag har en ny favorit låt.
nickelback - gotta be somebody
jag älskar texten och den passar in i mitt liv så bra här och där. inte hela texten, men några stycken. love it!
idag så vaknade jag ju och allt dedär som jag skrivit idag redan, men inte mycket stämde i dedär inlägget som jag skrev tidigare idag :p
för de första så tog jag en uteritt med mannet och det märks att ingen tagit ut honom på år och dar. han var som ett stort stycke hyper.
för de andra så sola jag inte hos pappa utan vi åkte till morfar och fikade eftersom han fyller år idag. grattis! mja, efter de så åkte vi direkt till strömsholm och hjälpte ulla på vandrarhemmet.

kom hem vid typ 8 kanske?
hoppa in i duschen direkt sen gjorde jag varma mackor :M
klippt dendär jävla luggen nu iaf. kan inte riktigt säga hur de blev för nu står de åt alla håll och kanter, så får väl se imorn när man är lite hyfsat fixad :) men jag känner på mig att de kommer bli en snedlugg där sen iaf.

OCH jag kom nyss på att jesper a.k.a soldat är i egypten nu! :o vilken fuskis! ba åka iväg och bli brun och grejer! lämnar mig och mattematte i sticket. kompis du är :( du får faktiskt sola mest mycke åt mig också! :M

imorn äre skola, och jag mår inte skit för de faktiskt. skolan känns helt okej nu faktiskt. jag vet att jag inte kommer tycka de när lektionerna kommit igång som de ska igen, men man ska ju va positiv så länge man kan :M
de är ju snart jullov, så cher up!

ska nog sova alldeles snart så jag orkar gå den otroliga härliga biten till bussen imorn (k)

tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0