stor kärlek

till min klass sagoprinsen. nerd kanske som älskar sin klass, men om ni bara fick prova så skulle ni också gört!
denhär dagen har vart uuuursoft.
på förmiddan så gick hela bord 2 och några andra till VLT på studiebesök. har vart där en gång tidigare, fast då med 9:an. spela ett spel som gick ut på att göra en första sida i en tidning. ofcourse så vann mitt lag, lag 6 som innehöll mig, jennsan och tyris! vi fick uuuursnygga nyckelband som pris (k) mitt hamna utanför konserthuset (a) där jag absolut inte fick slänga de för jennsan.
käka mat. grekisk lasagne typ. kommer aldrig ihåg hur man stavar skiten. men de var väl intesådär jäääättte gott. mend e gick ner i magen iaf.

eftermiddan bestod bara av flum. massa, massa flum.
vi har ju slagit ihop tomten & sagoprinsen, och jag tror nog att dom i tomten inte tror att vi är riktigt kloka.
jag & mattematte92 satt och spela berg & dalbana spel, viktor blev tjej, jennsan & jag spela pingis, köttfors sprang runt överallt, tyris satt och härja med mig och mitt spel. ja, gud vet vad alla andra gjorde. jag var för upptagen med mitt (a)
vi fick sluta tidigare också. så jag hann ta halv 3 bussen hem :M
gick till gårn när jag kom till hallsta. de va softisch i början, men sen vart de långtråkigt och jag fick ont i huvet :(

mami fick komma och hämta mig och så gjorde hon tacos till mig (k)
hon har också köpt pepparkakor, äääälskaaaart!

imorn äre redan torsdag! fett fort veckan går :o
inga planer för imorn i think.

ska kika runt lite nu efter kläder, i like, i like.

pusss på bästa

E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0