tänk på miljön

detär vad vi arbetar med på naturkunskapen. vi har nyss redovisat våra miljöprojekt och de va inte så tråkigt som de låter. de va mycke skratt kan jag säga. jag fick tillochmed ont i magen.
för övrigt så hatar jag våran miljöfilm som jag, mattematte, viktor, sebbe & emil gjort. eller jag hatar de scenerna där jag är med i, hatar min röst -.-

nu ska vi börja på nå nytt projekt. nå robinson projekt. de verkar lite krånligt, men de ska väl gå :M känns bättre med dehär än vad vi gör på datakunskapen -.-

har beslutsångest om jag ska ta tåget eller bussen hem.
de spelar egentligen inte så stor roll, jag lutar mot tåget eftersom de kommer tidigare än bussen, och de går fortare och komma hem.
men å andra sidan så kan man ju vara lite snäll mot mattematte och göra honom sällskap. njaa, jag får se :M

denhär dagen har jag inte planerat nått. de gör jag aldrig såjag vet inte ritktigt varför jag säger hela tiden att jag inte planerat något, som om jag brukar göra de. aja, knas dedär.

nu kanske jag ska hänga med lite i genomgången så även jag fattar va vi håller på med ;)

later you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0