the louder we go, well the better we sound

ja hej ja.
gårdagen bestod av att pallra sig till skolan i kylan.
mötte jennsan vid hissarna sen leta vi reda på vårat klampe klassrum. nörda matte helaförmiddagen, sen var de äcklig mat med senapsås +o(
eftermiddagen var de samtal och sitta och glo i en soffa i en halvtimme helt själv (Y)
min älskade dator vart äntligen klar så jag tog halv 3 bussen hem. mötte emil sen gick vi hem till mig och skulle kika film.  mja, datan funka prima och knapparna till ljudet. men tror ni att de kom nå ljud eller? NEJ DE GJORDE DE INTE!! JÄVLA CP GUBBE HAR FÖRSTÖRT MITT LJUD ISTÄLLET! :@ så de blev inge film :( men vi köpte pizza ist och mös ändå :) <3

vakna halv 10 imorse av att han skulle till skolan. va helt snuspigg så jag gick upp då.
har setat vid datorn sen dess ungefär.  jag & jennsan har krigat påbilddagboken :D men jag tror de är peace nu? vi hade iaf slut på idéer :M WE ROCK! <3<3<3<3

jag ska väl ut till mannet sen när mamma har vaknat till ordentligt. sen åker jag till emil :M sover där inatt för man är ju trotsallt ledig imorn med :D MOHAHAH IN YOUR FACE!!! :D

pusss.

you make me feel so good. damn boy, so good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0