this is real, this is me, i´m exactly where i´m supposed to be

iiiiih! nyss kollat klart på camp rock och jag ääälskar den! <3
nu vet jag hur du känner jennsan :D <3<3

skolan idag har vart helt ok faktiskt.
klara mig med mat idag också så jag slapp svälta :M
ska gå & fixa ett nytt matkort imorn, har tillochmed påminnelse på mobilen (Y)
plugga lite matte efter skolan i mattestugan, och de va inte så hemsk :M faktum är att jag börjar lära mig rätt bra :M
men de kanske är på tiden att jag börjar fatta eftersom provet är på fredag (k)

camaro direkt efter skolan.
jag kan verkligen få psykiskaanfall på dendär hästen! tål honom inte bara ibland. tönt! -.-
gick iaf hyfsat bra och träna iaf.

nu sitter jag hos pappa. har solat & ätit lasagne :)
somna i solariet som vanligt och vart lika rädd varje gång jag röck till så att jag vakna.
ska snart ner till ica och skaffa lite cigg till dekan :M så snäll är jag :))))

imorgon är det onsdag och mitt i veckan. eller är onsdag mitt i veckan? skolveckan iaf kan vi säga.
kommer inte ihåg va vi har för lektioner. de gör jag aldrig. bara blandar ihop skiten (Y)
ska iaf träffa emil efter skolan :) <3<3<3

nja, om man kanske ska ta och avrunda :)

cause we rock!

Kommentarer
Postat av: jenny

caaaaaaaamp rock lever för filmen och nick och joe och kevin<3 ffs <3333333333333 MY LIFE!!!!!!!!!!!!

börjar också lära mig matten faktiskt :D:D:D:D:D:D:D:D

2008-11-18 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0