to live without you

godmorgon solstrålar
vädret är cptråkigt och deperimerande. eller, inte för att jag känner mig så deperimerande men ändå.
vaknade ungefär 100 gånger idag, sov ju brevid mamma och alicia. alicia låg och knäa mig i ryggen 24/7 och flåsa mig i nacken så jag vart stressad (Y)

aja, gick upp kvart i 12 iaf.
camp rock börja nyss på 5:an med svenskt tal, och no way jag tänker kolla på den när joe jonas pratar typ skånska eller nå?! de total förstörde hela filmen. nog för att dubbat suger, men så fort jag hörde honom snacka skånska så gick jag därifrån. så nu ligger jag här i min säng och skriver lite.

vill ut till mannet snart, men min dumma mamma vill inte de -.- så de blir nog ingen uteritt med honom idag. kanske lika bra för vädret, men jag orkar inte med den gigantiska låda till ridhus.

funderar på om jag kanske ska ta en sväng förbi pappa och sola lite? deskulle vara fruktansvärt skönt!
funderar också på om jag ska klippa lugg? vad tycker ni?

pussss

tycker om dig mest! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0