tonight out on the street out in the moonlight

svenskan fortsätter.
vi har fått en uppgift som jag & jennsan bara har planerat för denna lektion. vi gör resten nästa :M
jag kom på en assmart idé som jag blev väldigt stolt över. bästa idéen på hela veckan. observera att det är faktiskt mitt i veckan. vi får snart gå på lunch. de är kykling & curry. mumma! :M
jag gick upp halv 7 imorse och jag va tvungen och slänga mig ur sängen för att orka ta mig upp. de slutade med att jag hamna på golvet (Y) trött var jag kan jag påpeka, men deblev bättre när jag gick mot bussen. 
de va as mycke folk på bussen, man fick nästan inte plats :o som tur var så var de ingen som ville sitta brevid mattematte så jag paxa en plats där :M

idag blir de ramnäs & mys med bästa emil :) <3

nu ska jag följa med jennsan på toa, sen äre käääääk! <3<33<<3<33


 peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0