trasmatta

som en trasmatta känner jag mig nu.
kom hem från skolan vid 1. satt mig vid datorn. kände hur ögonen börja hänga igen, så jag la mig ner i soffan och vila lite, och innan jag visste ordet av så somna jag. vakna en timme senare av att kudden va dreglig :D och av att jag frös.
mamma som var hemma när jag somna var inte längre hemma, så jag gick och la mig i min säng.
en timme senare så kom mamma och väckte mig och sa att vi skulle åka till camaro.
jag som va helt vimmelkantig drog mig upp ur sängen och bytte om.

åkte ut i mörkret och tog hand om honom.
han va lite små lost idag och jag va trött, så småsur blev jag.

kom hem för typ en timme sen och nu sitter jag här igen. de är snart käk sen ska jag sova!

studiebesök imorn på vlt. kan ju vara intressant :) har vart där tidigare fast med gammla klassen.

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0