you gonna find someone new, i really hope you do. cause i love you

så äckligt trött. hela dagen. ingen bra dag idag.
bitter & seg. blä bara för denhär dagen.
va trött imorse somsagt så jag tog sovmorron.
hade en kort lektion med datakunskap. kolla mer på film än va jag jobba.

tack till bebo som räddade min dag genom att låna ut hennes matkort till mig <3

naturkunskap på eftermiddan. kolla på film halva lektionen sen läste jag massa gammla bloggar. iiiinte mycke gjort idag kan jag säga (a)

vänta i en tråkig timme på bussen. träffa svenne där så vi satt och snacka lite på väg hem till hallsta.

imorn äre skola igen och mattestugan <3<3<33<3<<3 nath...
har camaro imorn också.  ORKANTEEEEE.......

hejdå.

when you wanted the most, there´s no easy way out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0