you keep on walking on the other side

till att börja med vill jag be om ursäkt till jenny för att jag råka tro att vi hade webbdesign ist för mediekunskap. JAG ÄR SÅ DJUPT LEDSEN OCH BER OM URSÄKT!

så nu har vi de avklarat.
vaknade idag hemma hos emil <3 och sängen va tom. vart lite rädd först, men sen kom jag på att han va i skolan på mässa :) låg och dega i sängen hur länge som helst och så kika jag på tv. efter typ hundra år så kom han äntligen hem :)
mami kom och hämtade mig vid 5 kanske?
och nu sitter jag här. är skapligt seg & trött kan jag säga. och inte blir de bättre av att lilla kusin Felix springer runt och skriker (Y)

igår efter skolan så satt jag, hanna, emma och mattematte kvar i skolan ett tag. jag & mattematte skulle med bussen som gick halv 5.
5 var jag innanför dörren hemma. böt om & käka lite sen gick jag ner till station och åkte med halv 7 tåget till ramnäs.
vi kika på idol och jag har förstått nu att emil inte är nått direkt fan av johan palm ;)
jag tyckte att de va helt ok att lars åkte ut. jag gilla inte honom :M

ikväll blire hemma kväll med familjen (k)
mamma skriker just från köket att de är mat. och jag är vrålhungrig så jag skapysa nu

over and out

Kommentarer
Postat av: jenny

ursäkten godtages :D

2008-11-10 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0