you know the words "once upon a time"

jag är en dålig bloggare nu för tiden men de får ni stå ut med. jag tror inte dirket det är nån större skandal :M
vi har haft matteprov idag och det kändes faktiskt heeeelt okej. ska inte tro för mycke. jag och jennsan kom på att de är oftast när man tror för mycket på en sak att det blir tvärtom. så därför är jag fortfarande skeptisk :)
har ju ett nytt prov och se framemot nästa fredag (Y)

oh just ja! de är fredag :D
vi har nyss slutat också, men jag tar bussen hem så jag är hemma om en timme och 20 minuter ungefär. puss på de! (k)
blir nog en chillfredag tror jag. är så sjukt trött.
satt nämligen uppe till halv 1 igår och plugga matte tillsammans med svensson :D
satt och hade videosamtal över msn och hon lärde mig hur man gjorde vilket jag är djuuupt tacksam över :M de skulle aldrig ha funkat annars <3

mja, jag orkar inte skriva så mycke mer just nu.
börjar komma in i en svacka där bloggande inte är så lockande längre. sorriii att göra er besvikna ännu en gång:(

puss på fredag. puss på helg. puss på underbart folk (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0