you lying fucking whore

dehär börjar inte bli lite jobbigt va?
när ska de någonsin försvinna?
de har förföljt mig i snart 2 år. de följer efter mig som min egna fuckin skugga.
visst jag får väl skylla mig lite själv. men hur jävla länge ska folk orka hålla på?
du som kallar dig min vän, tack så mycket för stödet!
det är så irriterande att jag inte vet vem du är, men jag vill ändå tacka, de är väldigt snällt av dig!
om jag nu är så "hemsk" kan jag väl åtminstonde få bevisa att jag inte är den amanda länge som du påpekar att jag är.
HOE

Kommentarer
Postat av: Tyra

du är inte hemsk amanda

just so you know :)

<3

2008-11-13 @ 22:14:25
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0