your the voice i hear inside my head

kuljul man har!
nyss gjort 100 frågor och svar på bilddagboken (Y)
sitter och väntar ¨på att min film ska tankas klart. de går ju inte direkt snabbt -.-
funderar på och låta de stå på över natten, sen kika imorn? orkar inte sitta uppe och häcka..
nja de blir nog sova. filmen är inte ens halvvägs.

godnatt.

kan ni tänka er.
jag, amanda är underbar.
någon tänker faktiskt på mig hela tiden.
någon är kär i mig.
någon vill faktiskt vara med mig dyngnet runt.
och jag gör någon glad.
kan ni tänka er att allt dedär tycker någon om mig?
jag ska faktiskt vara ärlig och säga att jag tycker precis samma sak om den personen också.
du är underbar.
jag tänker på dig hela tiden.
jag är kär i dig.
jag vill ha dig i närheten dyngnet runt.
du gör mig glad.
emil rönnevall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0