zzzzsssnööööööööööööööööööööööööööö

de är nordpolen ute. de snöar helskotta och jag får flingor i luggen och på ögonfransarna :o de är obehagligt kan jag säga! jag fick också en i halsen när jag precis skulle prata med mattematte, de var OBEHAGLIGT! så, nu vet ni de. snöflingor är obehagliga ibland :M

jag kom och tänka på idag när jag gick till bussen. de gick två små tjejer framför mig,och dom var utrustade med termobyxor och massa sånt varmt och skönt. de skulle säkert leka i snön på rasten eller nå.
jag vill också göra de. ut och rulla och busa i snön :D utan att frysa arlset av sig och bli blöt :(

nu fick jag höra också att en kenny starfighter film ska komma 2009 :D de va aaaaaaslänge sen jag såg de på tv. jag var faktiskt lite rädd för någon av männsikorna i den serien när jag va mindre. han som stoppa sprutor i barnen eller vad de nu va.

jag kanske ska hänga med i vårat Big bang genomgångande (I)
de är visst nå prov som kommer komma (k)

tjingeling

ÅH, ÅH! måste baratillägga uuuuhuhuuhuhuhuhuhuh!
jennsan & ammsan goes trötta, hyper och hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0