artikeljävel

hjälp mig! jag håller på och skriver en artikel på svenskan,men den blir vekligen inge bra. de står helt still i huvet. jag har typ en timme på mig och skriva den från och med nu, och de låter som as mycke tid, men jag känner på mig att den inte kommer bli klar alls i tid. heja mig!
känns som om jag ska spy också som pricken över i. hostar lungorna ur mig (k)
hungrig som en varg är jag meeeee. tror de är kykling & curry eller nå sånt. ryktas om de i klassen iaf.

blir ingen stina träning för mig idag :( buhuu. jag vill bli frisk nu. inge kul & vara förkyld om man inte är hes. vilket jag har väldigt svårt för att bli -.-
sov föresten asdåligt i natt!
skulle lägga mig klockan 9, och de gjorde jag också och typ halv somna literann. så fick jag sms av dino så då snacka vi lite i tele, sen skulle jag försöka igen och sova. men inte tusan gick de. trodde jag skulle bli tokig. tvärtäppt i näsan var jag också, så de gjorde inte saken bättre heller.

aja nu ska jag fortsätta så jag får någonting gjort.

pusspåer!


dino <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0