bästa nånsin

rubriken är tillängnad sebastian andersson och niclas barklund mohahaha!

gårdagen var speciell kan jag säga. innehöll massa äventyr.
vi kröka lite hemma hos cindy och de va trevligt :M
åkte till sura sen där de va party. spåra ur helt och hållet och orkar inte ta allt där emellan, men historien innerhåller sjukt mycke saker.
mja, vete tusan va klockan va när vi kom därifrån.
jag har vart så duktig så jag har supit bort mina nycklar också (k) orkante -.-
så jag kom inte in hemma så jag sov hos bark :M
vakna typ halv 10 eller nå imorse, torr i käften som en öken. jobbigtläge.
drack massa vatten och käka rabarberpaj så vart de bättre.

idag vet jag inte vad som händer faktiskt. måste iaf ut till stallet och fixa iordning allt för imorn. jisses vet inte hur jag kommer orka tävla imorn. 4 klasser ska jag va med i. jag kommer dö! aja, får väl hoppas att de ska gå bra iaf.

nä, nu ska jag ta och kila hade jag tänkt :)

hug´s are like drugs

Kommentarer
Postat av: Barkis :D

Du och ditt jävla bästa nånsin blir ju tokig ;D menmen :M

2008-10-20 @ 23:43:37
URL: http://knarkbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0