borta bra men hemma bäst

hemma från staden nu.
de har väl vart helt okej. lite långtråkigt kanske när man fick höra vad som hände i hallsta. men de är sånt man får ta. vadgör man inte för släkten? he-he...
60-års ferre på lördagen. de var väl segt i början. men sen mot slutet så kom jag igång lite så då vart de väl roligare :M
sov kvar där sen.

vakna halv 12 idag. eller blev väckt då -.-
åt frulle & klädde på mig och så. sen så åkte vi till nästa ställe.
inflyttnigskalas hos gudmor. snacka om snygg lägenhet!
2 våningar, glasrum, vacker utsikt, bastu i badrummet, designkök. ja, de va snyggt!
moffa lite fika & sådär som verkligen inte behövs. får så sjukt dåligt samvete nu för tiden..
aja, alicia mådde dåligt så vi åkte hem vid 4.

kom till hallsta & jag åkte raka vägen till bark.
mamma kom med pizza dit senare så jag skulle få ännu mer dåligt samvete -.-
var där och umgicks med folket. trevligt :)
fick skjuts hem av jocke :M och nu sitter jag här.
kom på att jag glömt matkort & tågkort hos pappa. så jag tar mig en liten sovmorgon imorn :M

mja, har väl inte så mycke mer att berätta tror jag. ska väl sova nu hade jag tänkt.

face to face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0