dunka dunka

har huvudvärk som en tok. de är inte kul alls, så nu får mamma komma och hämta mig (Y)
sitter hemma hos bark för övrigt, har nyss gjort klart dendär jävla power pointen, äntligen! skitful blev den, men nu är de iaf ur världen.

kom till skolan vid 11 idag. mest skönt.
hade lite av datakunskap som jag inte riktigt hann fatta så mycket av vad vi gjorde. men fick lite gjort ändå.
lunch sen. potatis, köttbullar och brunsås :M yummie! mest goda köttbullar!
efter lunch hade vi naturkunskap. vi har nå skit då vi ska göra en film om hur man kan göra miljön bättre. jag är inte direkt dendär skådespelar människan. kan verkligen inte hålla mig för skratt ibland. och när jag väl lyckas vara allvarlig så låter jag mest tillgjord :D aja, de va lite smått roligt iaf :)

tog kvart över 4 tåget hem. gick hem till bark direkt. är så lat så jag orkar inte gå ut till nibble :M
har setat sjuhjävla länge med power pointen så jag har inte hunnit gjort så mycke mera.

sitter och väntar på att mamma ska komma nu och hämta upp mig. är så sjukt hungrig :|

imorn äre skola igen. mest segt vi slutar egentligen kvart i 12 imorn. men jag hade tydligen ett svenska prov som jag inte gjort så jag slutar halv 4 ist (k) äääälskaaaart! blä på de säger jag bara.
har inte planerat något annat för morgondagen. så får se vad som händer.

pyss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0