fighter

jaha, har inte skrivit nu på ett tag. eller de kankse bara är en dag, men de känns mycke eftersom jag brukar skriva 2-3 inlägg per dag :M

igår så var de en ganska rätt soft dag i skolan.
vi var till bibblan :M eller nej de kankse var i förrgår. aja skit samma, lånade faktiskt TVÅ böcker :M känner sig så duktig när man går till biblioteket och att man lånar böcker känns ännu duktigare :M
iaf, igår så hade vi först engelska /svenska. gjorde väl inte sådär jättemycke kanske. diskutera frågor om mat och sådära på engelskan. svenskan prata vi bara.
efter lunchen så hade vi webbproduktion. de va mest soft :M även om jag fick damp på dreamweaver så var de soft. jag & jenny va övertrötta så vi dampa med kedfors. jävla gubbunge! hahah, trodde jag skulle dö av skratt :D

aja, tog kvart över 4 tåget hem, så gick jag hem till pappa käka lite sen kom mamma och hämta mig så åkte vi till stallet.
tränade med mannet som för övrigt var skit kul :D han va jätte duktig och jätte glad. fick tillochmed till sånna där snygga språng som kommer lite då & då :M är taggad nu till KM på söndag :M lite knas där på slutet blev de när jag skulle träna omhoppning, eller jag missforstod läraren så de blev en runda som kunde gått illa om jag inte hade haft en sån snäll häst som jag har som ställer upp i alla lägen :M <3
direkt efter så var de bara & stressa sig upp på camaro och träna honom. han va också duktig även om jag måste lära mig honom bättre. hoppa faktiskt bana på 1 meter och de va en liten upplevelse i sig :p kul att veta att han fått förtroende för mig när de gäller hoppningen. han riktigt suger åt sig hindrena :)

mja kom väl hem vid halv 11 eller nå helt tvär sliten.
gick och la mig någongång vid halv 1 eller nå.

idag så orkade jag verkligen inte gå upp till skolan. jag va så sjuhjävla trött hela jag & hade träningsverk överallt. så jag sov till 10 ist. duschade och käka frulle och nu sitter jag hos bark.
vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt.

denhär veckan har verkligen gått fort tycker jag. mest skönt. har inte alls vart så jobbigt i skolan.. tror jag iaf? :p
har bara en läxa, eller nej, 2 stycken som jag ska göra. visserligen är dom svåra men ändå.

helgen vet jag inte vad som händer. skippar Sbn eftersom dom släpper in 93 och liknande. inget illa menat mot er, men de känns som om dehär ska vara våran grej. gymnasie grej lixom, då förstör de lite om de kommer högstadie elever.
aja, så kan de vara ibland.
söndag har jag iaf trävling, och de ser jag fram emot :)

ska kila nu.

puss på folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0