godmorgon

är i skolan nu. känns som om jag inte vart här på evigheter.
de va inte så jätte svårt att komma upp imorse, tog bara emot litegrann :M
mörkt och kallt var de iaf när jag stog och väntade på bussen :( världens hosta har jag också. blir tokig. när jag får riktiga hostanfall så spryr jag nästan (Y) härligt!
jag har inte så farligt med träningsvärk som jag trodde jag skulle få från gårdagen.
de gick föresten jätte bra.  trodde de skulle gå åt helskotta när jag fick byta häst hela tiden för att båda skulle vara framridna. men camaro var först ut i 90klassen. jag satt och sov mot första hindret så han smet på sidan. resten av banan så var han duktig. kanske lite vinglig men över kom vi iaf :)
mannets tur nästa. 1 meterklassen. han var inte tillräckligt uppvärmd kände jag när jag var inne på banan, han hoppa visserligen, men han slarva så med benen. vart en felfri runda vilket jag vart förvånad över eftersom han var i rätt många bommar.
KM klassen började efter en timmes lång paus.
mannets tur först. han kändes mycke bättre denhär gången och de vart en nolla även denhär gången :)
direkt efter så skulle jag upp på camaro, så de vart lite knas med framhoppningen.
trodde att de skulle gå bajs i KM klassen med honom, men väl inne på banan så var han kalasduktig! :)
visst är han kanske inte världens duktigaste, men han gör sitt bästa & anpassar sig fint efter sina misstag.
peta typ 7:e hindret eller nå, så de vart ingen omhoppning, men jag var nöjd ändå :)

vann KM:et på mannet så de vart 3:e året i rad så jag fick min pokal nu för att stanna hemma hos mig. de har ju vart ett vandringspris.

idag så blir de väl skolan först antagligen sen får jag väl se vad som händer efter skolan. kanske kikar förbi gårn en sväng? de va ett tag sen jag var där. eller så kanske jag ska komma ikapp med de som jag missat i skolan? de skulle ju vara de allra smartaste, så jag antar att de får bli så. tråk.

ursh, de är så kallt överallt. de är iskallt i vårat klassrum. nästan så man får sitta med jacka på..

skönt. denhär veckan går vi bara till torsdag, sen har vi lovdag på fredagen :)) bästa nånsin!
sen har vi ett höstlov att förbruka. sova ut då kanske?

njae, nu börjar de ta slut på meningar för mig. ska fortsätta att lyssna på lugna favoriter :M

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0