hänger inte riktigt med.

alla skriver som tokar vid bord 2. jag ligger efter känner jag, så jag skriver nu.
vi har en svenska uppgift som jag är lämnad själv med. dom andra två latisarna strejkar, så då tänker jag fan också göra de. uggiften handlar om svordomar och jag är jävligt bra på att svära. jag svär för i helvete hela tiden.
snart är de lunch och då ska jag äta som fan! inte för att jag har nån jävla aning om vad de är för jävla mat helvete men jag tänker äta som fan ändå :M

bord 2 är riktiga bloggare. sanna bloggare. jag menar, om man skriver 6,7,8 inlägg på en lektion, då är man nästan värd ett diplom :)

ni övriga kommer nog få mycket och läsa nu iframtiden.
mina bordskompisar kan ju inte konkurera ut mig heller :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0