hej här kommer segertåget

de märks att jag inte ärvt mitt lokal sinne av morfar. han är kartläsare & gör kartor, jag är rena motsatsen.. jag kan inte ens hålla en karta rätt och jag förstår verkligen inte något av de som står på den.
hoppas att vi hittar fram ikväll hörru soldat ;)

är inte sådär jätte taggad just nu, har inga kläder alls -.- vill ha en heeeelt ny garderob, jaatack!
försöker tvinga mig in i duschen, men de går inte sådär jätte bra.
måste käka något, är snorhungrig fast inte.

mår bra nu faktiskt. inget som stör nu, de är lov och ingen skola man ska tvinga sig till. inga större bekymmer bara ta allt som det kommer. har haft mitt stadie nu när jag bara är deperimerad och tänker alldeles för mycke, tycker allt är jobbigt & tråkigt. men nu känns de helt annorlunda. kan inte vara still & är bara allmänt uppåt. mamma & lillasyster får damp på mig hemma när jag springer runt & dansar och sjunger, visslar och vad nu kan tänkas. 
jag har bara en otroligt glad känsla inom mig som inte har funnits där på länge. nu ska jag se frammåt och bara ta vara på det efterlängtade lovet!

nä, nu ska jag duscha! bara chöööra!

let´s go out and dance 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0