hemmakväll

  • bästa platsen i soffan
  • datorn i knäet
  • disneychannel
  • ingen hemma

kan inte bli så mycke skönare, jag ligger iaf mest skönt.
mamma är ute och roar sig så hon har köpt hem massa godheter :M
ska äta mandariner, risifrutti, choklad och chips hela kvällen. hah, vilken blandning.
nej men, de är faktiskt skönt att kunna koppla av och bara vara hemma och inte göra något alls.
känns som om jag kommer få nå ryck och städa snart. känns lite som de. och de behövs verkligen!

imorn ska jag träna med camaro :) de behövs verkligen de också. har inte riktigt lärt mig dendär hästen än. han är knepig som ett korsord.
är ju KM i dressyr imorn och syster ska va med, så jag funderar på att åka ut dit och kika på henne & mannet :)
fast de beror på hur tidigt de är :M

fit for fight


Kommentarer
Postat av: hanna

disneychannel är bäst :M haha

2008-10-26 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0