hey ho let´s go

gårdagen var lite speciell.
börja med att jag åkte hem till mamma och fixa mig. vid 5 så kom jepser hit och jag fixa hans frilla :M
kröka litegrann här, sen kom våran skjuts. att hitta dit var kankse inte de lättaste. fast tillslut så kom vi fram till rätt hus på rätt gata. de var redan i full gång när vi kom & de va riktigt kul faktiskt :) ända tills de kom folk som inte har nå bättre för sig än att förstöra :) de är nog deras liv tror jag :M moget grabbar! (Y)
mjo, så  de blev att jag & några till fick från där vi var ända till hallsta. jag hade klackskor så de var absolut inte de roligaste!
när vi äntligen kom till hallsta så drog vi och kika vid skoldansen som precis hade slutat. de var så kallt så jag trodde jag skulle dö!
vet inte vad klockan va när vi drog hem. men jag somna som en stock när jag la mig i sängen.

imorse mådde jag bra faktiskt. åt mat & duscha och nu sitter jag vid tvn och glor.
har inte en aning om vad som händer idag. blir lungt ändå.

nu tjatar mamma om att få sitta ett tag -.- internet funkar inte på den stationära.

puss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0