hörde jag party?

jovars. ska umgås med cindy ikväll & några till :) de va länge sen vi gjorde nått stumpan, så de ska bli trevligt :)<3
är väl kanske inte sådär jätte taggad, men de kommer väl förhoppningsvis! drar in till stan och se vad vi kan hitta för skoj (Y)
sitter hemma hos bark nu för övrigt. får sitta på golvet! :( de är kallt om rumpen..  dom lanar här hemma. jag ska väl snart bege mig till mamma när jag orkar gå, vilket jag aldrig kommer orka. har packning för 7 år (k)

imorn äre lördag, har inget planerat då. vill bara ta de lungt och inte göra nå. men får väl se hur de blir med den saken.

nu är de bara en skolvecka kvar innan lovet, ett stoooooort plus till att vi har studiedag på fredagen. så går bara 4 dagar. mohahahah!

nae nu ska jag kila. är så sjukt hungrig!

not 4u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0